25 Kasım 2010 Perşembe

Perşembe'nin Gelişi: "BANKISTER" ve "DOOH NIBOR"

CNBC-e'de Perşembe günleri duayen borsacı Ali PERŞEMBE'nin hazırlayıp sunduğu "Perşembe'nin Gelişi" programı var. Bence, TV klasiği olmaya aday, harika bir program. Vakit buldukça seyretmeye çalışrım. Bayramdan öncekini kaçırmıştım, az önce seyredince "mutlaka bloga eklemeliyim. Benim burada anlatmaya çalıştıklarımı çok daha kısa zamanda ve çok daha çarpıcı bir üslüpla anlatmış" diye düşündüm.

NTVMSNBC'nin sitesinden videoyu almayı beceremedim. ama linki aşağıda. seyredilmesini hararetle tavsiye ederim. ABD'de oynana oyunun senaryosunu üç perdede özetlemiş:

Perşembe'nin Gelişi, 11 Kasım 2010

"Bankıster" terimini de ilk kez burada duydum. Cuk oturmuş!

"Dooh Nibor"u da. "O da neymiş?" diyenlere, aslında "videoyu izle öğren, her şeyi hazır bekleme" demek lazım ama hadi kıyak geçeyim: ABD hazinesi ve FED imiş!

Hani Robin Hood zenginden alıp fakire verirmiş ya, bunların yaptığı ise, Robin Hood'un tam tersi, fakirden alıp zengine vermek! Doğru söze ne denir?
Clicky Web Analytics Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 United States License.