Hasan Ersel üstadın bugün Referans'taki yazısının başlığı, benim bu blogda hep söylediğim, hatta etiket haline gelen cümlem. Hoşuma gitti! Tabi bzim derdimiz ülke ve ya siyasetle ilgili olmadığı in ABD değil, dolar diye ifade ediyorum ama ABD=Dolar değil mi netekim? Biri olmadan diğeri anlam ifade eder mi?
Hatta Referans, Üstadın yazısını günün önemli haberlerinden biri olarak webde ana sayfadan da anons etmiş! Çok yeni ya da şaşırtıcı şeyler değil ama mainstream medyada yer bulmaya başlmaası bakımından anlamlı sayılabilir.
Ne olacak bu ABD'nin hali
16.08.2010 Hasan Ersel
Adviser links: sudden wealth
-
Mondays are all about financial adviser-related links here at Abnormal
Returns. You can check out last week’s links including a look at...
4 saat önce