12 Haziran 2009 Cuma

Bu blog neden siyah zemine yazılıyor?

yakın zamana kadar siyah zemin üzerine yazılan internet sayfaları hoşuma gitmezdi. Geçenlerde
http://www.siyahgoogle.com/ diye bi web sitesinden haberdar oldum. Bu site vasıtasıyla öğrendim ki, siyah zeminli web ekranları daha az enerji harcıyormuş. Enerji tasarrufu konusunda takıntılı (ya da bazılarına göre "cimri") biri olarak buna kayıtsız kalamazdım. Bu blog sayfasında da binlerce okuyucunun saatlerce zaman geçireceğini düşünerek blog zeminini siyah seçmeye karar verdim!

Ayrıca siyah zeminin okunabilirlik bakımından beyaz zemine göre daha avantajlı olduğunu da düşünmeye başladım. Yıllarca metin fontuna ilişkin "times new roman" vs. "ariel" kavgası vermiş biri olarak (ki bilen bilir!) bu defa ziyah zemin yeni favorim.

Tabi isteyen, sitenin adı nedeniyle "mevcut rezerv para biriminin makus geleceğine bakılarak" blog sayfasına bu kara rengin seçildiğini de düşünebilir. Saygı duyarım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Clicky Web Analytics Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 United States License.